TIL LYKKE,TIL LYKKE! Vinderen - vinderne af den lille konkurrence....


....hvor man kunne hjælpe mig med min julestand. 

Jeg har valgt at uddele hele tre præmier til de tre deltagende i konkurrencen. 

Det er: 
og 

Til lykke til jer alle tre!


Anita og nola sender jeg hurtigst muligt opskriften på "Henning" ponchoen. 

Susanne, du skal lige fortælle mig, hvilken opskrift du gerne vil have, og jeg sender den til dig. 

Der var ikke ret mange, der deltog i konkurrencen, og måske var den også lidt "svær". Men jeg er simpelthen såååå glad for de tre super gode og deltaljerige forslag. Især er Anitas lange, dejlige kommentar med forslag til opdeling i farver fantastisk og en rigtig god hjælp for mig og min stand til Julemarkedet. Og efter at skønne nola skriver om ro og enkelhed, kan jeg mærke, at netop farver, ro og enkelhed nok er kodeordene for mig. Samtidig er jeg med på, som Susanne skriver, at der skal være hæklekits - jeg var bare ikke helt sikker på, om det var en god idé.

Jeg kan ikke få det sagt nok gange, tusind tak for jeres kommentarer alle tre, det styrker mig i min usikkerhed. Så derfor er jeg her i min tiltrængte efterårsferie allerede gået igang med at bygge standen op, som I kan se. Det kommer der mere om senere.





Populære opslag