Skønt kreatræf i kreakælderenkbh 1/11 2014




Forrige lørdag var jeg til kreatræfikreakælderenkbh, og det var simpelthen noget af det mest hyggelige, jeg længe har prøvet.

Inden jeg tog afsted, tænkte jeg, at jeg da ikke kunne få tiden til at gå fra klokken 10 til klokken 18, men jeg tog grueligt og heldigvis fejl. Vi hæklede, strikkede, syede, nørklede, spiste, drak og snakkede hele dagen væk, og det var rent fantastisk. 

Og samtidig ville Anne-Sofie gerne sy inderpuden sammen til min puf. Det er jeg hende meget taknemmelig for, for min egen gamle symaskine virker ikke mere, så jeg ved ikke, hvordan jeg ellers skulle have fået puffen færdig. 

Anne-Sofie er hovedkvinden bag Kreakælderen. Hun har i den grad knoklet og arbejdet på at få sat kælderen igang både fysisk og i forhold til at få medlemmer. Det er et vildt hyggeligt sted, og nogle utrolig søde og meget kreative mennesker. Lige noget for mig!

Her er puffen så, og nu er det jo sådan, at jeg kalder mine hæklerier ved et navn. Derfor må puffen hedde Anne-Sofie efter Anna-Sofie, der har hjulpet mig med den. Så altså "Anne-Sofie Puf". Flot og farverig. 




Populære opslag