Glædelig jul og Godt Nytår til alle derude

Kære alle læsere på bloggen

I ønskes alle
en Glædelig Jul 
og et Godt Nytår.


Efter en ret hektisk december måned med et dejligt Roskilde Julemarked, et hyggeligt strikkebio i Falconerbio (som jeg desværre ikke kom til, da jeg blev syg), Søstrenes private julemarked og en skøn juletur til Lübeck med mit tyskhold i 8. klasse, kan jeg endelig holde juleferie med mine kære! Og det skal jeg, måske skal det hækles lidt (et par bestillinger), men fokus er på familien. Vi skal ikke ud at rejse eller noget, vi skal være hjemme, trække stikket ud og "kede os" - sove længe, gå ture, spille spil, se film, rydde ud i huset m.m.

Om der bliver tid til at blogge, det ved jeg ikke rigtigt, for det trækker ofte en del energi (og fraværenhed) ud af mig. Jeg skal ikke sidde for længe ved ipad, computer og telefon. Istedet skal jeg ud og nyde alle dem omkring mig.


Populære opslag