Jeg køber garn hos....

På flere facebook sider og andre steder, er der ofte forespørgsler på, hvor man kan køber godt og billigt garn. Og efter mine meget personlige indlæg om mine juleoplevelser, kommer her et mere "praktisk" indlæg om garn.

Jeg vil her fortælle om mine foretrukne indkøssteder. 


Krestoffer i Odense:
Krestoffer har et stort udvalg, både med farver og garntyper. Når jeg køber deres drops garn, har der aldrig været problemer med at få de farver, som jeg har udvalgt. Når jeg kigger på andre hjemmesider, mangler der ofte op til flere farver sammenlignet med drops egen hjemmeside. 

Yarnfreak i Århus: Yarnfreak har nogle lækre garner og mange farver. Lige nu er de eneforhandlere på Venus acryl garn, som jeg er faldet pladask for. 

(Dette er ikke en reklame, og jeg får ikke penge eller goder for at skrive dette indlæg. Det er ren og skær min egen mening, jeg giver til kende fra den ene garnentusiast til den anden)

HVOR KØBER DU GARN? PÅ NETTET ELLER I EN FYSISK BUTIK? 

Populære opslag