Alt det har jeg med til Aohmesse, del 5 - stand nummer 2 oghækleteknikker

Jeg har været så heldig at få en anden stand, som ligger langt bedre end den forrige, og som ikke er så indeklemt. 

Jeg har fået stand nummer 2,3.  Det er en stand tæt på indgangen og med gennemgang, således at der er åbent til begge sider. Det giver selvfølgelig nogle indretningsspekulationer, men alt i alt er det fantastisk. Egentlig ville jeg helst have en hjørnestand, da en sådan fungerer optimalt. 
Men jeg skal slet ikke klage.

Generelt har arrangørerne af messen været ret professionelle og sørget for og informeret en nybegynder som mig om alt det, jeg har haft behov for at vide "so far". Så jeg føler mig godt klædt på til messen, som allerede starter torsdag eftermiddag for mig med opsætning og indretning af standen. 
Uh, hvor jeg glæder mig!


I min stand ByCGundersen kan du få råd og vejledning i, hvordan mine opskrifter hækles. Da der sikkert og forhåbentligt er travlt, tør jeg ikke lave deciderede workshops med tidspunkter, men kommer du mellem 11-13 hver dag, så har jeg hjælp i standen og tid til at vise. 

Derfor må du meget gerne spørge, og jeg finder mine eksempler frem.

Jeg kan vise dig følgende teknikker, jeg anvender:

Jytte Hue - hvordan hækler man store bobler.

Snow Hue - hvordan hækler man snoninger.

Henning Hue og Poncho - hvordan hækler man sømandsbobler.

Vigga Hue (alle huer) - to variationer af, hvordan man hækler rib.





Populære opslag