Jeg glæder mig (igen) til Alt Om Håndarbejds messen i Rødovrehallend.30/1-1/2














Også i år skal jeg helt klart til AOHmesse i Rødovrehallen.

Denne gang er det bare på den anden side af bordet. Jeg har nemlig fået en stand på messen med hækleopskrifter, hæklekits og diverse hæklerier. 

Det, der er skønt, er at der en sådan messe her på Sjælland, så nær København og så nær mit hjem. Som jeg kan forstå har Håndarbejdsmesser for det meste været i Jylland, bla. i Fredericia. 

Ovenikøbet er det en meget spændende og interessant messe med mange gode stande med lækre garner og skønne opskrifter, og man får en god fornemmelse af, hvad der rører sig i den kreative verden. Sådan har det ihvertfald været de sidste to år, hvor jeg har været kunde der.

Og så er der selvfølgelig det, at jeg bor 5 minutter i bil fra Rødovrehallen, så det er simpelthen så let at komme dertil.

Så...er du kreativ med dine hænder, og har du tid og lyst, er denne messe et absolut must.

Se her på deres hjemmeside for mere oplysning.

Populære opslag