Noget der udviklede sig til et større design, end jeg havde regnet med....

Den her poncho har udviklet sig stille og roligt i mit hoved det sidste år tid. Jeg hæklede en cape for over et år siden, og så tænkte jeg, at den måtte jeg da kunne udvikle, så der kom en poncho ud af det. 

Det tog dog lidt tid.

Men nu har det altså resulteret i, at der er kommet tre designs ud af et, som jeg kalder Lone, efter søde Lone, der købte den første lille Cape for længe, længe siden.

Jeg fik det hele færdigt her i sidste øjeblik inden Aohmessen. 

En lille cape, en stor cape og en poncho. De er alle meget lette at hækle.

Designet har jeg med på Aohmessen i weekenden, i ponchomodellen og den lille cape. I opskriften er alle tre udgaver, så man selv kan vælge. Der er også billige hæklekits til designet.

Du kan købe hækleopskriften her.

Lone Poncho (kun udstillingsmodel) normalpris 600,- kr, 
hækleopskrift 40,- kit 170,-

Lone Cape (kun udstillingsmodel) normalpris 300,- kr, 
hækleopskrift 40,- 

Populære opslag