Henning og Jytte - med på messe i næste weekend - og dejlige VIGGA, min assistent.

Jeg er ret vild med disse to af mine ponchoer (caper). De er opkaldt efter henholdsvis min svigerfar Henning og min bonussvigermor Jytte, og jeg holder meget af at tænke på de to, når jeg ser ponchoerne. Her er de sammen!

Ponchoerne kommer med som både hækleopskrifter og hæklekits på Håndarbejdsmessen i Middelfart i næste weekend, hvor jeg som før skrevet, har en lille stand i hal B. Du kan se alt om messen her: http://www.haandarbejdsmessen.dk

Min store datter Vigga på 13 år kommer forøvrigt med som hjælper. Det bliver hyggeligt, skønt og rart og måske lidt hårdt fra 9-17 næsten hver dag. Men nu har jeg jo prøvet det før, så....

Jeg glæder mig i hvert fald til at møde alle jer, der kommer forbi. 

Vi ses!
Kh Charlotte

Henning Poncho

Jytte Cape/Poncho

Populære opslag