Pimp din cykel - pimp your bike

For efterhånden nogle år siden var jeg på et skønt hæklekursus hos søde, dygtige Stine Hoelgaard, hvor vi hæklede pimp til cykelstyr. Hos Stine lærte vi at hækle alle delene til en lille have på cykelstyret, og jeg har haft pimp på mit cykelstyr lige siden. Faktisk er jeg igang med hæklet cykelstyr nummer to, da det første falmede. 

Uden at kopiere Stine har jeg nu fundet på at lave et begynderkit, hvor man kun behøver hækle det grønne "græs". Resten (dvs. blomst, knap, kugle og blade) er færdiglavede og med i kittet. Jeg kalder kittet for HAVE, da jeg synes, at det minder om, at man har en have på sit styr med græs og blomster.

Kittet er til salg her i webshoppen med garn, tilbehør, opskrift og vejledning, så der er ingen undskyldninger for ikke at komme igang, heller ikke hvis man er meget nybegynder.






Populære opslag