Tusind tak til jer alle for tre fantastiske dage på Kreative Dage i Fredericia


Jeg er meget overvældet, glad, ydmyg og træt efter tre fantastiske dage på Kreative Dage i Fredericia. Og det er ganske enkelt på grund af jer, der var forbi min lille stand.

Tusind mange gange tak til jer alle for jeres køb, 
jeres imødekommenhed, jeres smil, 
jeres interesse, jeres ros og jeres inspiration! 
Jeg er glad helt ind i sjælen. 

For når jeg designer hækleopskrifter, så ender det med at blive ret personligt alligevel, selvom jeg egentlig ikke havde tænkt det sådan. Derfor bliver man også ekstra glad, når man kan mærke, at design'sne bliver godt modtaget.

Faktisk så havde jeg så travlt alle tre dage, at jeg slet ikke nåede rundt og hilse på andre stande og personer. Dog nåede jeg at hygge mig med de søde piger fra Kreativ Strik (AOHmagasin) om fredagen. Og jeg nåede også at kigge forbi Fox og Jane, som jeg samarbejder med, samt Frk. Fines Garn. Lørdag aften til den lille udstillerkomsammen nåede jeg at tale med et par stykker, men jeg kan ikke huske, hvad de hed - jeg var nok rimelig træt.


Også en stor tak til arrangørerne af messen. Som ny og med en lille stand følte jeg mig rigtig godt tilpas og ikke klemt inde af "de store".




Populære opslag