KATNISS 2 - NYT DESIGN - NY HÆKLEOPSKRIFT!


Jeg har længe glædet mig til at vise jer dette design. Og nu har jeg endelig fået den hæklet igennem af mine søde testhæklere.

Det er en poncho inspireret af Hunger Games filmene. Men denne version er dobbelt i forhold til den skrå Katniss poncho, jeg har designet tidligere, da den første film kom frem. Jeg kalder denne poncho for Katniss 2, og hækleopskriften er nu til salg i butikken til kun 45,- kr.

På AOH messen har jeg flere forskellige versioner med  af ponchoen i forskellige farver og størrelser. Du kan komme forbi og prøve ponchoen, for at se om det er noget for dig.

Jeg har også hæklekits til ponchoen med på messen, hvor du kan købe garn og opskrift til en samlet pris af 210,- kr. Når du køber opskrift og garn samlet, får du opskriften billigt for kun 30,- kr.




Populære opslag