Aoh messe uden mig - veninderne passer butikken.

Kære alle 
Da jeg er sygemeldt pga. en kraftigt forstuvet fod, og ikke kan komme omkring, har det i dag været Rie, Inge og Camilla, der har passet ByCGundersen standen på Håndarbejdsmessen. Så det er dem, I har mødt og talt med idag. Jeg var dog heldig, at Rie var sygetransport og hentede og kørte mig til messen et lille smut - helt til døren, så jeg lige kunne humpe ind med krykker og sidde stille i en lænestol med foden oppe på en skammel et stykke tid (som en hækledronning). 

Imorgen, lørdag, er det Karina, Anette og Tanja, der skal være i biksen.

Og på søndag er det igen Karina og Anette. 

Så det er mine veninder, I vil møde på messen i år, og de er søde, rare og dygtige. 

På søndag har jeg heldigvis min familie til at lukke biksen ned, så Reno, Hanne og Lya henter alle "resterne" for mig.

Jeg er så taknemmelig, at jeg har så dejlige mennesker omkring mig, der er klar til at hjælpe mig, når det brænder på. Men det er altså mærkeligt ikke at kunne noget og lade andre om at klare messen for mig. smile-humørikon smile-humørikon smile-humørikon Håber det går godt!

Populære opslag