Hvad jeg hækler på lige nu?


Jeg har lige en lille hæklepause, og det er mærkeligt, for det har jeg ikke prøvet før. Måske er det fordi jeg har "ligget" så længe med min brækkede fod, at der er gået ubeslutsomhed i den, så jeg ikke ved, hvor jeg skal starte og slutte.

Til gengæld flyder hovedet over med hækleopskrifter. Og jeg har fået mega meget lyst til at lave en hæklebog med en masse lækre hækleopskrifter. Men jeg ved ikke, hvordan man gør, og så ved jeg heller ikke, om jeg tør?

Men altså.................. jeg tæller, designer, tegner, skriver, regner ud, hækler, trævler op, om igen, prøver noget nyt osv. osv.  i disse dage. Og det er skønt, trods alt! Og så er jeg så heldig, at der er masse søde hæklere i det danske land, der gerne vil være testhæklere for mig. Jeg er super taknemlig og glæder mig vildt meget til, hvad der kommer ud af vores samarbejde om mine designs.

Og så har vi selvfølgelig en konfirmation stående lige for her på lørdag. Min store dejlige datter Vigga skal konfirmeres med alt hvad der hører sig til - og vi glæder os alle sammen rigtig meget. Konfirmationen skal jeg dog så klare "på et ben". For jeg har nu fået mit ben og min fod i en skinne - en såkaldt walker - for de næste 4 uger. Derfor er det nok også, at hovedet flyder over med idéer - altså når jeg ikke kan så meget fysisk og ikke kommer så meget ud.

Jeg er heldigvis kommet delvist på arbejde igen, og hold da fast, hvor er det dejligt at føle sig normal igen. Og også at føle, at man har været savnet af både elever, forældre og kollegaer. Skønt!

Det var en lille update herfra!


Populære opslag