Pussyhat hue - ny hækleopskrift til et godt formål!


Da jeg første gang så Pussyhat Projekt, vidste jeg, at jeg måtte støtte projektet med at lave en hækleopskrift til en pussyhat. Med denne opskrift vil jeg gerne støtte op omkring Pussyhat Projekt, hvor du markerer kvinder rettigheder med at strikke eller hækle en pink hue. 

Derfor sælges opskriften for kun 30,- kr. Hvis du køber opskriften med garn som hæklekit hos mig på messe i Danmark, får du opskriften med gratis.

The PussyHat project er et projekt som har skabt røre over hele verden og særligt i USA hvor kvinder ønsker at have bedre rettigheder og blive hørt. mere end 111.000 kvinder var tilmeldt protestmarch i Washintoing D.C den 21. Januar 2017, hvor hele gader var lyserøde med disse PussyHats

Se mere om Pussyhat projektet her: 
https://www.pussyhatproject.com
Du kan også finde en gratis strikket eller hæklet udgave på linket.

Du kan finde By CGundersen hækleopskriften til pussyhat hue med katteører i webshoppen her.
Hækleopskriften kan hækles i tre størrelser: S, M L.
Garn: Alaska fra Drops eller Bingo fra Lana Grossa.
Opskriften er i PDF fil, og jeg sender den på email indenfor 4 dage.

Populære opslag