Den fineste håndarbejdsbutik i Danmark med garn, kits og kurser - jeg kender!


Jeg er fan.
Jeg er fan af det fineste butik.
Jeg er fan af den fineste butik i København med de lækreste garn og strikke- hæklekits.

Og jeg taler naturligvis om Knitwork butikken på Østerbrogade 224.

Det er her, der er det fineste lokale til afholdelse af kurser.
Og det er her, jeg snart holder hæklekursus for øvede.
Så jeg håber, at der kommer nok tilmeldte til, at kurset kan afholdes.

Derfor hvis du ikke helt ved, om du skal med, så skynd dig at tilmelde dig.

Jeg kan love dig, at det bliver både hyggeligt, sjovt og lærerigt.
Du vil helt sikkert lære noget nyt.
Du vil helt sikkert føle dig godt tilpas - og måske komme til at grine lidt.
Og du vil helt sikkert hygge dig.

Deltager du på kurset, får du 15% på alle mine hæklekits.

Du kan læse mere om kurset og tilmelde dig her: http://knitwork.dk/haekleundervisning-for-oevede/



Populære opslag