DIY vimpelrække til drenge

Jeg er blevet bidt af at hækle vimpelrækker, og har nu hæklet en lille en til min skønne nevø Carl. Han var på besøg igår til fødselsdag (med sin mor og far), og han er bare sååå lækker.

Her er en række vimpler i "drengefarver" til ham på hans fødselsdag i august. Ikke at jeg mener, at der eksisterer adskildte drengefarver og pigefarver som sådan. Men her er den altså, og min mor mener, at den passer lige nøjagtig til hans værelse.


DIY vimpelrække til drenge:
Denne vimpelrække er hæklet med 17stgm i sidste række. Selve opskriften kan hentes hos Tante Grøn. Snoren er hæklet med 100 lm i hver side og 18 lm mellem vimplerne. Snorens 2. række er hæklet med fm, så det bliver en tæt snor. Garnet er 3 grønne og 3 blå nuancer fra Søstrene Grene med den lyse farve forrest. Snoren er en beige også fra Søstrene Grene.

Hvis I bruger min opskrift, må I meget gerne linke til min blog.

Se også om andre vimpler her og her og her.

Populære opslag