Inspiration

Jeg læser i øjeblikket i denne fantastiske bog, som jeg har fundet på denne vilde blog.
 
 
Bogen er fyldt med flotte og spændende teknikker ud i hæklekunsten. Der er også opskrifter, men det mest spændende er de forskellige hæklekunstneres tekniske kunnen og de forskelligartede måder, man rent faktisk kan hækle på. Her drejer det sig ikke kun, om det er fastmasker eller langmasker, men om hvordan man hækler dem på forskellig vis. Det, synes jeg, er interessant læsning. Jeg har købt bogen på Cdon.com sammen med Ronja Røverdatter på DVD og CD til Vigga. Det tog en lille uge at få bogen hjem, men nu er den her til efterårferielæsning!
 
På bloggen er der ofte gode links til udenlandske sider og bøger, og jeg finder meget inspiration her. Der er også nogle interessante betragninger omkring, hvordan hækling kan anvendes som "terapi" i forbindelse med fysisk eller psykisk sygdom.
 
Måske nogle af jer, der læser her, også kan få glæde af blog og bog?
 
 

Populære opslag