Børn eller ikke børn? Hvad gør jeg?


Jeg plejer ellers ikke at lægge personlige indlæg her ud på bloggen, da dette for mig er et sted for hæklerier.

MEN denne gang er en undtagelse, for jeg ved simpelthen ikke, hvad jeg skal gøre med mit dilemma.

Det er sådan, at jeg er 42 år. Min kæreste er 46 år. Og vores datter er 11 år. Vi har to katte og en kanin. Vi bor i et dejligt hus med en skøn have. Vi har nogle gode fælles venner og nogle hver for sig. Osv. og osv. Et godt, dejligt og skønt liv!

MEN nu er det sådan, at jeg vil gerne have flere børn, og det vil min kæreste ikke. Vi har prøvet nogle gange for nogle år tilbage, uden at det er lykkedes. På det tidspunkt ville min kæreste ikke prøve mere, da han mente, at vi (han) var blevet for gamle (gammel). Det mener jeg jo ikke! Jeg har prøvet flere gange at overbevise ham om det modsatte, men det er umuligt. Så jeg havde egentlig accepteret det og har prøvet at komme videre lige siden. Og det var også lykkedes til dels, selvom det er svært!

MEN nu er det sådan, at flere af mine veninder og gamle venner er begyndt at få flere børn nu, og det gør mig mega ked af det, pisse misundelig, jaloux, vred og gal. De er jo ligeså "gamle" som mig. For helvede da, hvor vil jeg gerne give det en chance igen.

Skal jeg prøve at overtale ham igen eller skal jeg lade det være og fokusere på alle de gode ting i livet?

HVAD GØR JEG?
HAR NOGLE DERUDE NOGLE GODE RÅD TIL MIG?

Populære opslag