Juler.....lidt....

....men på en anden måde.

Da jeg må erkende, at jeg ikke kan nå ALT, har jeg taget den stor beslutning, at jeg ikke hækler julekugler, julehjerter, julestjerner, flagranker og mere af den slags skønt julepynt i år. Det lader jeg andre om i år. Men jeg har da en opskrift på en hæklet flagranke i shoppen, hvis nogen hungrer. 

Istedet vil jeg koncentrere mig om huer, vanter og ponchoer med tilhørende opskrifter, og disse er også det, jeg tager med på Julemarkedet i Roskilde. 

Jeg kan dog ikke helt slippe juleriet, så der har sandelig sneget sig en nissehue ind. Opskriften kan købes i webshoppen og på Roskilde Julemarked. Så kan det nås at hækle en eller flere, inden det bliver december. 

På julemarkedet kan man også købe færdige huer, som jeg har hæklet af mine forskellige opskrifter, fx nissehuen her.



Populære opslag