Alt det har jeg med til aohmesse, del 2 - idoler og sommerfugle i maven!

Jeg er stadig ret rystet over, at jeg skal have en lille (lidt indeklemt) stand på Alt om Håndarbejde messe om to uger. At jeg tør!

Især når jeg ser alle de spændende kreative mennesker og stande, der kommer. For ikke at tale om de workshops, der bliver holdt på messen, både med Jeanette fra LutterIdyl og Sidsel fra På Krogen. Især disse to dygtige hækle-kvinder har jo været mine idoler, siden jeg startede med at hækle for alvor for 4-5 år siden. Det giver mig mega sommerfugle i maven. Kan jeg leve op til det?

Anyway, det håber og tror jeg, at jeg gør! Nu er der ihvertfald ingen vej tilbage. Så det må briste eller bære!

SÅ: Kom forbi min stand nummer 2 på Aohmessen og hils på mig, så sommerfuglene kan forsvinde. Min stand er lille, men jeg er der, så find mig, kom forbi og giv dig til kende.

Her er mere om, hvad jeg har med. Håber det kan friste?

Først Lone Cape (kommer også i en længere ponchoversion, kun udstillingsmodeller)
og som hækleopskrift med begge størrelser 40,- kr.:

Dernæst Pelle Huen i råhvid og grå 150,- kr. stk, 
som hækleopskrift 40,- og kit 80,- kr.:

Sidst her Tine (Basker)huen i sort, meleret lys grå, grå og grøn 150,- kr. stk, 
som hækleopskrift 40,- og kit 70,- kr.:




Populære opslag