AF HJERTET TAK: ByCGundersen på Alt om Håndarbejde messe - jeg gjorde det sgu.....

.....og jeg er så stolt.

I dag sidder jeg med en rar og rolig fornemmelse i kroppen efter en forrygende weekend på Aohmesse. Som jeg har skrevet før, var det en meget hurtig beslutning, jeg tog, om at få en stand på messen. I løbet af de sidste tre uger, har min verden kun kredset om at nå hen til messen.

Jeg har selvfølgelig passet mit arbejde som altid, men al min fritid er gået med at hækle og forberede. Lige fra tegning af standens opbygning til køb af poser, prisskilte, printervæske til hurtig hækling eftermiddag efter eftermiddag, aften efter aften.

Det har været sjovt, det har været hårdt. Og min familie vil gerne have lidt mere opmærksomhed nu.

SÅ DET FÅR DE!

OG/MEN...... DET KAN IKKE SIGES NOK:

IGEN VIL JEG SIGE TAK AF HELE MIT HJERTE TIL ALLE JER, 
DER KOM FORBI, SNAKKEDE, ROSTE, GRINEDE, SLUDREDE OG KØBTE. 

I HAR GJORT DET TIL EN FANTASTISK OPLEVELSE
AT VÆRE PÅ MESSE FOR FØRSTE GANG MED MINE HÆKLERIER.

JEG HAR ELSKET HVERT MINUT LIGE FRA SLÆB, OPSTILLING OG NEDRIVNING TIL DE DEJLIGE KREATIVE SAMTALER, JEG HAR HAFT MED JER ALLE.

Skønne Karina på min stand. En fantastisk hjælpende hånd!

Giv-en-ged hjelmene.

Hæklede blomster

Hæklekits

Henning, Lone og Karen (ponchoer)







Populære opslag