Mona og Ellen - med på messe - og min mor Birte som hjælper!

Da Håndarbejdsmessen her i weekenden d. 13-15/3  er i Middelfart, bor Vigga og jeg hos mine forældre nord for Vejle. 

Og derfor har jeg også spurgt min mor (Birte), om hun vil være med til at stå i min stand. Jeg er dog lidt i tvivl om, hun egentlig har forstået, at det er fuldtidsarbejde i tre dage og ikke bare "pensionist"-hygge. Begge mine forældre er jo blevet pensionister, og man kan godt mærke lidt, at de ikke er på arbejdsmarkedet mere, selvom de har gang i en masse aktiviteter hver dag.

Her er billeder af de seneste sjaler, som mine søde hækledamer har hæklet til mig lige på falderebet. Jeg glæder mig til at vise sjalerne frem på messen. De er begge hæklet i bomuld og superdejlige til læderjakken eller til en sommeraften i haven.

Vi ses snart!

Ellen Sjal
Hækleopskrift 40,- kr.

Mona Sjal
Hæklekit 280,- kr
Hækleopskrift 40,- kr

Populære opslag